Hej alle
Min bil skal snart på værksted, men jeg er meget i tvivl om, hvilket værksted jeg skal vælge grundet de mange forskellige priser. Jeg har lidt svært ved at se, hvad jeg egentlig får for prisen de forskellige steder, og hvad forskellen egentlig er... Nogle der kender et godt værksted nær Aarhus , som ikke koster det hvide ud af øjnene? Så ville jeg blive glad
Min ven introducerede mig for xx som vist nok sammenligner værkstedspriser, men er den side værd at stole på? Måske I har benyttet jer af den.
Har selv brugt dem 2 gange, det sidste tilbud var på Elek. håndbremse til C-max , fik et fint tilbud (ca. 8000) men kom jeg til at vente for længe, og så sætte mekaniker prisen op til samme som Ford, og så var det ikke længere sjovt (12.000,-)
Jeg tror nu nok , siden er til at stole på og de mekanikere som byder ind, ved ikke om man skal have yderligere papirer fra dem, så de ikke lægger andet oven bagefter.
asimonsen12 skrev: 23 maj 2020 11:20
Hej alle
Min bil skal snart på værksted, men jeg er meget i tvivl om, hvilket værksted jeg skal vælge grundet de mange forskellige priser. Jeg har lidt svært ved at se, hvad jeg egentlig får for prisen de forskellige steder, og hvad forskellen egentlig er... Nogle der kender et godt værksted nær Aarhus , som ikke koster det hvide ud af øjnene? Så ville jeg blive glad
Min ven introducerede mig for xx som vist nok sammenligner værkstedspriser, men er den side værd at stole på? Måske I har benyttet jer af den.
Spammer udelukket
Samme link på flere fora med forskellige historier