Stedet hvor alt til stokeren diskuteres. Deltag i debatten og få svar på dine spørgsmål
Spring til indhold
Du har deaktiveret javascript og dermed vores annoncer!Hvorfor det ikke er en god ide, kan du se mere om her:Blokering af Annoncer
Indlæg af Bjarne Petersen » 20 nov 2020 09:43
Indlæg af 383CI » 21 nov 2020 17:45
Indlæg af john_madsen » 22 nov 2020 19:43
Indlæg af Bjarne Petersen » 23 nov 2020 05:10
john_madsen skrev: ↑22 nov 2020 19:43 Jeg har en magen til den fra Biltema, men den hedder noget andet, da det er en re-branded kineser. Den virker fint nu på 3år hos mig og jeg har nok kørt en 200-300 hjul igennem den.
Indlæg af john_madsen » 23 nov 2020 06:14
Indlæg af Bjarne Petersen » 23 nov 2020 19:30
john_madsen skrev: ↑23 nov 2020 06:14 Jeg har aldrig kalibreret den. Hvis man afbalancerer en fælg og flytter dens position 90grader på akslen og sp prøver igen, så skal den stadig gå i 0 på begge sider. Så faktisk tjekker jeg kalibreringen hver gang jeg afbalancerer en fælg, da jeg altid løsner og genspænder og flytter hjulet, da centerhul nogle gange kan have en "kant/mærke" så hjulet ikke er ordentlig centreret.
Indlæg af john_madsen » 23 nov 2020 19:59
Indlæg af john_madsen » 24 nov 2020 06:51
Bjarne Petersen skrev: ↑23 nov 2020 19:30 Tak for feedback :-) Det du skriver er hvad jeg har diskuteret med en lokale T-Hansen butik, de forstår det ikke. Købet i foråret 4 stk. Continental Premium Contact 6 225/50-17 monteret og afbalanceret på mine alufælge hos ovennævnte butik, da selve prisen på dækkene var ok. Nu har de haft tre forsøg på at få dem i balance, det er ikke lykkedes og de kommer frem til forskellige antal vægte på hvert hjul hver gang :-( Nu er det slut, køber min egen afbalanceringsmaskine, den som 383CI refererer til. https://www.youreconomicwebsite.com/ce- ... g-tilbehor Med venlig hilsen Bjarne Petersen
Tilbage til "Bil, MC og Motor"