Venlig hilsen Calle
Næ - Egentlig ikke - Er stadig helt kulret i hovedet efter at køre fra Helsingør til Østhimmerland i går - Onsdag. En kamp fra Nord for Kbh og til nord for Vejle. Alle disse Nordsjællænder i deres osende Range og Land rover. Mercer og porscher som absolut skulle over til Danmark her i påsken.calle skrev: 31 mar 2021 20:14 Som så mange andre år, så slukker jeg fyret om morgenen før jeg går på arbejde (og nu har Lintzyboy formentlig en kæk bemærkning
Venlig hilsen Calle
Jeg gardere mig lige og tager 3 pl hjem næste weekend. Så har jeg 12 tons - Mon ikke det rækker hvis det bliver en kølig sommer :-)pendec skrev: 08 apr 2021 18:58 Enig, jeg har kun 15 sække tilbage, så jeg regner med at tage forskud på næste sæson og køber en palle om en uge+ , så har jeg da noget at starte op med igen til efteråret. Og for sjov prøver jeg nok Stora Enso eller sån noget, de er lidt billigere og højere smelte punkt står der.
Vil du løfte sløret ?MichaelK skrev: 08 apr 2021 23:56 Jeg synes nu det har været en forholdsvis billig fyringssæson, men sommerdrift kommer jeg
ikke på endnu. Det plejer at være i løbet af Maj måned, at Jeg skifter over til kun at bruge piller
på at holde VVB varm.
Der blev indkøbt 6 paller Olimp træpiller til denne sæson, og jeg har godt og vel 1,5 palle tilbage.
Det betyder så, at der kun skal indkøbes 5 paller til næste sæson. Overvejer dog at bestille dem
allerede nu, da priserne er lave i øjeblikket. 8863,- skal jeg give, for 5 paller Olimp inkl. fragt.
Har i øvrigt droppet at handle hos Pillemadsen, da de ikke modtager betaling med dankort. Så
derfor har jeg fundet en anden, med samme lave priser, men som gerne tager i mod dankort.