Uwe T skrev: 21 nov 2024 21:17
Hvis du tænker på, hvad de står på nu efter set temperaturen er sat op til 80 grader?.
Fremløbstemperaturen 77 grader.
Returløbstempraturen 67 grader.
Set temperaturen 80 grader
Røg temperaturen 160 grader.
Kan også se, at den er gået over på 30-100 igen.
Uha så teknisk er jeg ikke endnu, eller så godt kender jeg ikke og navigere rundt endnu.
Jeg sætter mig ned imorgen og finder ud af, hvordan jeg gør det på fyret så vender jeg tilbage med de dataer.
Det skal lige siges at man måske ikke kan justere 100% ind efter dem, da vi er igang med og efterisolere huset.
Inden jeg går igang med og finde de forskellige indstillinger, hvordan finder jeg ud af om mit er med eller uden iltstyring ?. Har nemlig søgt herinde uden held, for se om der var lavet en tråd om det.
På vores sidder der en føler eller sensor, der gå ind i røgrøret fra fyret.
Uwe T skrev: 22 nov 2024 12:07
Inden jeg går igang med og finde de forskellige indstillinger, hvordan finder jeg ud af om mit er med eller uden iltstyring ?. Har nemlig søgt herinde uden held, for se om der var lavet en tråd om det.
På vores sidder der en føler eller sensor, der gå ind i røgrøret fra fyret.
der skal være en sonde, og den du ser med brun/rød ledning er røgføler
Var lige lidt for hurtig, med og afslut tråden .
Skal fyret være startes op og kører, for man kan gå ind i installations menuen, for kan ikke komme derind selvom jeg har fuldt indstillinger af multiheat 1 5 som HS Tarm har lagt ud på nettet.
På vores står der 16 i displayet, men på video står der 32 i displayet.
Uwe T skrev: 26 nov 2024 18:18
Var lige lidt for hurtig, med og afslut tråden .
Skal fyret være startes op og kører, for man kan gå ind i installations menuen, for kan ikke komme derind selvom jeg har fuldt indstillinger af multiheat 1 5 som HS Tarm har lagt ud på nettet.
På vores står der 16 i displayet, men på video står der 32 i displayet.