Ekoheat 900

Spørgsmål vedr. Ekoheat samt det tilbehør der laves til Ekoheat pillefyret
smeden john
Stoker I
Stoker I
Blevet takket: 1 gang

Ekoheat 900

Indlæg af smeden john »

Hej alle lykkelige ejer af et ekoheat 900.
jeg er ny her på forum og syntes der er rigtig mange problemer med at få det til at køre :( :(
det er kedligt at høre . så jeg vil lige skrive om et ekoheat 900 der bare brænder brænder derudaf.
Jeg skiftede vores oliefyr ud februar 2017 med et ekoheat 900 fik det sluttet til af en vvser som
gav en masse viden omkring fyret til mig den første mrd. gik med at forstå fyret og hvordan det
arbejder
Det er nu 8 år det køre uden de store problemer jeg har i den tid vi har haft det kun renset det når
den har været så fuld af aske så den ikke kan trække vejret der står så UDBRÆNDT en fotosenser
to eltænder selve brænderrør askepl renses en til to gange om året røgrør kun en gang
jeg hade for nogen tid siden hvor displayet var helt sort der blev jeg nervøs meget nervøs
trode at nu skulle den store tegnedreng frem det koster jo frygtelig meget men en opringning til min
vvser hjalp hurtigt på den sorte skærm var der en prik tryk på den og der efter på den næste der
kommmer frem osv så tænder skærmen igen puha
idag har jeg netop måtte rense og tømme fyret for aske UDBRÆNDT men det køre igen nu og til marts
regner jeg med
God dag til jer alle

Tilbage til "Ekoheat Pillefyr"