Bedst som vi sidder og leger med klodser på gulvet syntes jeg det begynder at blive lidt småkøligt.
Smutter lige en tur i kælderen.
Fyret kører på fuld skrue 100% drift men den føder kun med 0.05 i puls hvad er nu det.
o2 står på 0

Temp siger 35 grader.
Det kan sgu da ikke passe

Ovenpå græder den lille. Øv har sgu ikke tid til at fikse fyret nu, men varme skal vi jo have på, nu hun går og skrænter.
Slår lige o2 styringen fra (troede jeg da).
For det bliver ved at opstarte med auto ign.
Ringer lige til Karsten han har sikkert et godt råd om hvad jeg har glemt.
Han beder mig tjekke o2 sensoren, men jeg forklare jeg har en syg datter og bare skal have gang i fyret, så må jeg kigge på sensoren senere.
Og så kommer de forløsende ord, i service menuen under output slås ignition fra og så er vi kørende.
Fedt med så hurtig service.

Nå men vi får hygget indtil hun skal sove til middag og så flyver jeg ned til fyret og kigger på sensoren. Den ser ellers fin ud, lidt sodet men det er jo nok hvad man kan forvente af noget som sidder i røgudtaget.
Kigger lige på o2 efter at have renset soden af sensoren 21,5% jamen så var det alligevel nok det. Montere den og så er vi klar til at køre.
Men ak nej nu viser den igen 0%.
Ud med den igen tjekke den, kan jeg have revet en ledning over under montering. Næhh nu virker den fint igen.
Hmm ringer sgu lige til Karsten igen. Han ved sikkert hvad der er galt. Og ja ganske rigtig på under 1 min har han fundet fejlen...
Kablet til varme sensoren på sneglerøret er smeltet. Hvilket selvfølgelig giver forbindelse til stel og o2 sensor.
Fjerner sneglesensoren og nu spiller o2 sensoren igen.
Får samlet det hele og bestilt en ny sensor til sneglerøret alt imens den lille stadig sover.

Det er sgu fedt med hurtig og konstuktiv service. Tak Karsten