Her kan du indsætte en annonce hvis du ønsker at sælge noget
Forumregler
Dette er salgsstedet for private.
Her kan du sælge alt hvad du lyster.
"Ingen debat i dette forum" "Spørg kun om relevante ting omkring varen som er til salg" Når varen er solgt, skriver du dette i emnet samt låser det!
er det trådløse hva er mærket på dem er det kun selve styreenheden er det 24v 230v
kom med lidt data mangler nogle hvis de kan spille sammen med noget trådløs gulvvarme styring
Hej med jer,
Jeg kan ikke se mærket nogen stedet, men jeg uploader lige nogle billeder inkl. de tekniske specifikationer. Jeg ved ikke om de er trådløse, men der står noget med "RF" på et styk bagpå. Det er kun controllerne jeg har.
Saa er styringerne talt op, der er 88 stk i alt. Til info saa kan temperaturfoeleren placeres eksternt, saa styringen kan f. eks. sidde paa loftet mens temperaturfoeleren sidder et andet sted. Jeg saelger dem enkeltvis eller samlet, er der nogen bud?
Jeg ved ikke hvilken sensor de bruger, men det er den lille sorte sensor du kan se på billeder ovenover hvor der ved siden af på printet står "remove for external rf/kr". Man kan trække sensoren ud og med ledning placere den andetsteds. Jeg ved faktisk ikke hvad den slags koster, men en plovmand for hele kassen er nok ikke for meget?