Jeg er begyndt at lege lidt med spejlrefleks kamera, billederne og redigeringsprogrammerne har taget pusten fra min gamle Dell bærbar der er ca 3 år +-
Hvordan finder jeg ud af hvilke ram der er i den og hvilke jeg skal købe ?
Håber der også er PC nørder herinde udover stoker nørder
Klaus skrev:Jeg er begyndt at lege lidt med spejlrefleks kamera, billederne og redigeringsprogrammerne har taget pusten fra min gamle Dell bærbar der er ca 3 år +-
Hvordan finder jeg ud af hvilke ram der er i den og hvilke jeg skal købe ?
Håber der også er PC nørder herinde udover stoker nørder
Hvis nu du oplyste hvilken model det var ville det nok blive lidt lettere
Men ellers ville jeg hente dette lille tool http://www.cpuid.com/cpuz.php
Med det kan du udlæse stort set alt hvad du har brug for vedr den hw du har i pc'en
The test of democracy is freedom of criticism. ~David Ben-Gurion
We cannot have that relationship if we only dictate or threaten and condemn those who disagree. ~Zbigniew Brzezinski
Hej
Yep et smart lille program, der bla kan vise, hvilken type ram der er i computeren.
Med Venlig Hilsen Ole S.
Multi 22 på Viadrus kedel, Trækstabilisator
Røgvender over herd, plader midt i kedlen.
Timetæller, Vvb 140 l.
Ca 6 meter isokern, 25 m. præ isolerede pexrør
Jamen de gav begge det samme resultat DDR2 pc2-4300
Det der sidder i nu er 2 stk af 512kb og pc kan max køre med 2048kb.
Så jeg skal bruge 2 X 1024kb + et nyt batteri..... bob bob ca 1300kr og en ny pc billig men bedre pc vil koste ca 3500kr.
Måske skulle man bare lade den gå på pension i år(lade sønnen på 4år overtage den) og købe en ny.
Hvad mon min tålmodighed holder til ?
Det er iøvrigt en Inspiron 6400
Klaus skrev:Jamen de gav begge det samme resultat DDR2 pc2-4300
Det der sidder i nu er 2 stk af 512kb og pc kan max køre med 2048kb.
Så jeg skal bruge 2 X 1024kb + et nyt batteri..... bob bob ca 1300kr og en ny pc billig men bedre pc vil koste ca 3500kr.
Måske skulle man bare lade den gå på pension i år(lade sønnen på 4år overtage den) og købe en ny.
Hvad mon min tålmodighed holder til ?
Det er iøvrigt en Inspiron 6400
1300 var hvad jeg skulle give for batteriet alene.... tror godt du kan ligge lidt til , hvis du også skal have RAM.
Jeg gav knægten på 6 år den gamle og købte selv en ny.... så slipper jeg for pixiline-spil på den pc jeg bruger til præsentationer ude ved kunder