Min futtede også rimeligt hurtigt af, altså den som var med til fyret, jeg købte derefter to hos Q-Pro.dk
En på 250 watt og en på 300 watt. Jeg ville nemlig se hvad der var bedst, jeg køre stadig med den på 250 watt. Den har nu holdt et år og mange 100 optændinger.
Mine indstillinger er 100% strøm og 8 min optændingstid. Efter ca. 3-4 min er der ild i pillerne.
Hr. Hansen--> Er det så den samme som STD tænderen, den der er rund med hvide ledninger du kører med, det er sådan en jeg har brændt af. Jeg tjekker lige mine indstillinger, har dog ikke ændret dem i forhold til fabriksinstillingerne.
Hvilken tænder holder længst?
jeg har lige fået sat nyt fyr op for ca 1 uge siden, og der viste det sig at de "runde" tænder de havde lagt på et kold varelager ved sanistål og derfor ikke virket, og det var naturligvis fredag eftermiddag man fandt ud af det.
jeg har købt 2 af de der går rundt i en bue og de køre fint ind til vider.
havde kontakt til en forhandler der hade ca 20 af de runde til at ligge der ikke kunne bruges til noget af samme grund.
dbsmab » 23 May 2010, 11:01
...havde kontakt til en forhandler der hade ca 20 af de runde til at ligge der ikke kunne bruges til noget af samme grund.
Har købt to af "de runde" på 250W fra Hedestoker og de holdt kun til et par tændinger. Er der nogen der ved om der er en form for garanti på disse tændere, eller opfattes de konsekvent som sliddele?
Med venlig hilsen Pierre
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Aduro H1
De nye eltændere under 300 W er vel netop taget i brug i et forsøg på at undgå overophedning (ved for lidt blæs), så glødetrådene efterfølgende brænder over.
frølårsraketten » 23 May 2010, 15:15 skrev:
Har købt to af "de runde" på 250W fra Hedestoker og de holdt kun til et par tændinger. Er der nogen der ved om der er en form for garanti på disse tændere, eller opfattes de konsekvent som sliddele?
Troede ikke cigaren blev solgt mere ? Men ring da til hedestoker og klag over holdbarheden eller mangel på samme, så tror jeg da de bytter til nogle nye. Men få IKKE cigarer igen, men dem der er u-form, de holder bedre. Mener det er cigarens skyld, tænderne fra NBE fik et dårligt rygte på.