Jeg håber på en lille smule hjælp her i forummet.
For ca. 1 1/2 måned siden fik jeg mit nye R-15 fyr.
Det kørte perfekt de første 2 uger. Derefter er det kun gået ned af bakke og jeg har snart mistet modet med dette pillefyr. Nok mest fordi at jeg synes at servicen er under alt kritik.

Første fejl var tilsyneladende firmware fejl i styringen hvilket medførte at den ikke kunne starte op igen efter et strømsvigt. Liagro sendte et nyt efter utallige opkald. Fik det en uge efter, hvor vi var uden varme eller varmt vand.
Nu ca. 3 uger siden er kedlen begyndt at falde i Temp. Fra 75g(til piller) til omkring 64g. Jeg har renset fyret grundigt flere gange og finder ud af at tornadoen er revnet.. øv øv... Liagro lover at sende mig en ny og mener også at det skulle løse problemet på at kedelen ikke længere kan komme op i temp.
Der er nu gået over 1 1/2 uge og jeg har stadig ikke modtaget en ny tornado påtrods af at Liagro op til flere gange har lovet mig (efter mange mange opkald) at sende en ny.
Det er virkelig uheldig, da huset efterhånden ikke kan blive varmet op mere og at det for alvor er blevet koldt nu. Man er ved at blive lidt desperat da det er vores eneste varmkilde.
Jeg har forsøgt at pille lidt ved instillingerne, men det hjælper overhoved ikke.
Har i et forslag til hvordan jeg midlertidig kan få mere fut i kedlen?? Jeg undre mig over at den tornado har så meget at sige????
Jeg forsøgt at fyre med både korn og nu kører jeg med ren piller..
Håber på lidt gode forslag....
ps. Der er jo ikke meget der skal pilles i den nye styring. Så i må lige sige hvis i skal bruge detaljeret indstillinger.
mvh Thomas