Du kan ikke bruge en tidligere ejer som korrekt reference på energiforbruget, - jeg syntes aldrig at de energiforbrug der opgives i en salgsopstilling virker særlig realistiske/Ærlige, - og det er jo den tidligere ejer der opgiver dem...Boreas » 21 Dec 2010, 23:45 skrev:Overdimensionering har jeg godt nok ikke tænkt på. Ok, nu er det sådan at skal man bruge hele huset så snakker vi 345 kvm. Det skal vi jo så ikke endnu. Plus der er den lille sidebygning som fyret er installeret i. Den har de måske også haft planer med.
Hvad så med hans påstand om aldrig at have fyldt op mere end 1 gang om ugen (og her mente han at han fyldte det op der var brugt, ikke at han skulle hælde 450 kilo op hver uge). Er det bare løgn og latin?!
Jeg har da stadig håb om at der kan rettes lidt op på det via bedre indstilling.
Din kedel er formentlig købt efter at man kan bygge til og renovere, - kommer du aldrig op på 500 m2, - så ville jeg finde mig et andet anlæg, - dit forbrug vil aldrig blive tilfredsstillende.
Jo du kan sikkert trimme dit anlæg en anelse, - men kedlen er stadig alt for stor ift. dit anlæg, - og vil derfor bruge flere piller end godt er