Hej smølfen
Nej du har ret, men måske for ikke at forvirre og være sikker på at alle forstår, at det er DC vi har med at gøre. Men du mener der skulle være 2 vandrette streger i stedet for?
Hvis du ser YouTube og om Solar anlæg, så støder man på disse gamle benævnsler i USA.
Nu har du set automatsikringerne,og er er kommet frem til samme konklusion som jeg.
Skabet er ved at blive forstærket, og i dag er der boret lufthuller foroven og forneden. Har købt et par riste til at sætte på skabet, og har i dag sprøjtelakeret dem hvide, så passer de til skabet. Men skabet skal virkelig forstærkes, vil ikke have at det skvatter ned. Prøver at gøre plads til et batteri mere, hvis jeg skulle få de tanker
Solcellerne skal op på en tilbygning vi har med paptag. Jeg har købt beslagene, vinklerne så de får den rette hældning. Her skal tagskruer til, det kan gå, 15 kr. pr. stk., men men, så er der tætningsskiver til skiffer og tagpap, med gummipakning til hver skrue, hold fast, 90 kr. pr. stk.!! Jeg skal bruge 8, men det bliver ikke dem, finder på noget andet.
Smølfen, har du solceller?