Sælges for 10,000,-.......dog kan en flaske rødvin også gøre det

Jeg vil hellerer have de 10 k men kan det ikke være anderledes må jeg vel nøjesBjarne B. » 14 Apr 2012, 20:59 skrev:Hej Lintz
Jeg har da nok en flaske rødvin tilovers, du kan få for dem/det, men hvilket postnummer bor du i?
Mvh Bjarne
Jeg kan sikkert også finde to øl til deling, mens vi læsserLintz » 14 Apr 2012, 21:03 skrev: Jeg vil hellerer have de 10 k men kan det ikke være anderledes må jeg vel nøjes![]()
Postnummer 9280 - 46 km fra Hjallerup centrum.
Beklager - gem du øllene til dig og fruen - er ikke hjemme til hverdag men du skal være velkommen til at komme og læsse selv. Vinen kan stå i skuret ved siden af hvis det er.Bjarne B. » 14 Apr 2012, 21:06 skrev: Jeg kan sikkert også finde to øl til deling, mens vi læsser![]()
Er du hjemme mandag sidst på eftermiddagen?
Beklager - gem du øllene til dig og fruen - er ikke hjemme til hverdag men du skal være velkommen til at komme og læsse selv. Vinen kan stå i skuret ved siden af hvis det er.Bjarne B. » 14 Apr 2012, 21:15 skrev:Jeg kan sikkert også finde to øl til deling, mens vi læsser![]()
Er du hjemme mandag sidst på eftermiddagen?
Selv tak Lintz. Glæder mig til at se, hvad jeg har købtLintz » 14 Apr 2012, 21:35 skrev:Så er profilpladerne solgt til Bjarne B for 10000,- samt en flaske rødvin - så vidt jeg lige husker - Tak for handlen BB.
Håber at du bliver tilfreds med købet. Over and out.
Hov hov - er faktisk meget seriøs når jeg sætter noget til salg - se bare denne tråd som jeg har oprettet.Bjarne B. » 14 Apr 2012, 21:41 skrev: Selv tak Lintz. Glæder mig til at se, hvad jeg har købt![]()
Mange hilsner fra Bjarne
Ps. Få lige tjekket den hukommelse, inden det bliver værre