Jeg har tidligere fået installeret et nyt Twinheat cpi 12, som udskiftede et gammelt oliefyr.
I dag kom VVS'eren så med regningen. Men han havde også et papir jeg skulle underskrive, så han kunne få noget tilskud, for at have installeret en stoker istedet for et oliefyr. noget grønt tilskuds noget, snakkede han om.?
Jeg fik ikke lige læst papirene igennem da det gik lidt tjept, men kan det passe at det er vvs'eren som skal have tilskuddet for at jeg skifter til miljøvenlig energi? og i så fald, hvorfor skal han så have min underskrift?
Han sælger utvivlsomt din CO2 besparelse til et af de store energiselskaber.
Samme princip som du kan få gratis opstartsbesøg af NBE, når du installerer en skotte,
mod at du overfører CO2 besparelsen til dem, som de så formentlig sælger videre.
Han sælger utvivlsomt din CO2 besparelse til et af de store energiselskaber.
Samme princip som du kan få gratis opstartsbesøg af NBE, når du installerer en skotte,
mod at du overfører CO2 besparelsen til dem, som de så formentlig sælger videre.
Eller sælge den selv... Jeg fik omkring 1400 kr...
Ekoheat 1500 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 16/02-2012 :-)
Ekoheat 900 m/ Ekocompress askeskuffe, sat igang den 25/01-2014 :-)
-Hvis du skal bygge nyt, bygge til, bygge om, bygge... www.tegnestuenveksoe.dk
Mvh Skiveren~ Ole Veksø
Ja da, man kan naturligvis også bare sælge den selv og score beløbet, i stedet for at forære besparelsen til andre.
Det gælder også efterisolering, hvis man f.eks lige smider 100mm extra isolering på loftet.
Nogen, som ved, om man kan score pengene for en CO2-besparelse ved at skrotte oliefyret - når der allerede står BÅDE olie- og fastbrændselsfyring i BBR?