Nu nærmer tiden sig hvor mine radiatorer ikk behøver varme mere

Håber i alle nyder weekenden, og hav en fortsat god weekend.
Mvh
Morten (Som ik savner sit oliefyr der brugte 20 liter i døgnet)
Hvis du har varmtvandsprioritering på dit anlæg, - så tilkøb en trådløs rumtermostat (indendørs vejrkompensering) - og placér den i det koldeste rum - sæt termostaten på 20 grader (Hvis det er den temp. du ønsker i det koldeste rum), - med disse 2 features er dit fyr fuldautomatisk og du slipper for at lege med urstyring etc.Olsen666 skrev:Halløj Alle sammen.
Nu nærmer tiden sig hvor mine radiatorer ikk behøver varme mere, så mit spørgsmål er om jeg bare skal slukke for radiatorne, og lade fyret køre som det altid har gjort. Jeg har et Woody 10Kw, og en 110liters Metro vvb som skal opvarmes af fyret.
Håber i alle nyder weekenden, og hav en fortsat god weekend.
Mvh
Morten (Som ik savner sit oliefyr der brugte 20 liter i døgnet)
Hej Sørenlevi skrev:
Hvis du har varmtvandsprioritering på dit anlæg, - så tilkøb en trådløs rumtermostat (indendørs vejrkompensering) - og placér den i det koldeste rum - sæt termostaten på 20 grader (Hvis det er den temp. du ønsker i det koldeste rum), - med disse 2 features er dit fyr fuldautomatisk og du slipper for at lege med urstyring etc.
Jepsen - anlægget passer sig selv 100 procent på den mådeOlsen666 skrev:
Hej Søren
Dvs at man tilkobler denne trådløse termostat til styringen og så lader man sine radiatorer stå åbne.? Sry er lidt newbie indenfor alt det her fyr værk.
levi skrev:
Jepsen - anlægget passer sig selv 100 procent på den måde