Hejsa gutter, den gamle fik investeret i sådan en svend på et loppemarkede, men hvad hulen er det til...?
2013-10-28 17.11.30.jpg
Alt tyder jo på at det er til at spænde noget sammen/fast med, som en art skruetvinge... Men der sidder en rulleskærer som rækker ca en cm ind over kæbe gabet... Syntes bare ikke det gir meget mening, jeg mener, hvis man spænder noget op i tvingen bliver det jo ikke just nemt at trække det på tværs, forbi kniven...
Nogen forslag?
Du har ikke tilladelse til at få vist vedhæftede filer i dette indlæg.
Har også tænkt lidt i den retning, det undre mig bare lidt at kniven er fast, hvis den kunne glide langs kanten ville det gi mere mening synes jeg... :-S
Zarge skrev:Hejsa gutter, den gamle fik investeret i sådan en svend på et loppemarkede, men hvad hulen er det til...?
2013-10-28 17.11.30.jpg
Alt tyder jo på at det er til at spænde noget sammen/fast med, som en art skruetvinge... Men der sidder en rulleskærer som rækker ca en cm ind over kæbe gabet... Syntes bare ikke det gir meget mening, jeg mener, hvis man spænder noget op i tvingen bliver det jo ikke just nemt at trække det på tværs, forbi kniven...
Nogen forslag?
Er det ikke en gammeldags pillepressemaskinedims ?