pesog skrev:Jeg har monteret kompressor rens på scotten i går og sat styringen op som beskrevet i den medfølgende vejledning
Magnetventilen er sat til i L6
Når jeg så starter fyret op, åbner den for luften og holder den så ellers bare åben
Dette tyder jo på at jeg har lavet en fejl 40, men hvilken?
Nogen bud?
Hej.
Tjek lige om ikke du i styringen kan vælge om ventilen skal være NO eller NC (normally open eller normally closed).
Den skal stå på NC.
mvh thoken
Domptør for en scotte! Tidligere tb mini- kriger!
Scotte 10 kw,V7 styring, keramisk eltænder fra q-Pro, kompressorrens, vvb-prioritering (Metro 110l), trækstabilisator, alpha pro pumpe.
Solcelleanlæg: 5,85 kw, med 2x3kw KLNE invertere. http://stokercloud.dk/dev/thoken.html
pesog skrev:Jeg har monteret kompressor rens på scotten i går og sat styringen op som beskrevet i den medfølgende vejledning
Magnetventilen er sat til i L6
Når jeg så starter fyret op, åbner den for luften og holder den så ellers bare åben
Dette tyder jo på at jeg har lavet en fejl 40, men hvilken?
Nogen bud?
Du må have forbundet det forkert, for du har kun aktiveret udgang L7 askerens og L9 til pumpen.
Hvis ledningen er i L6 du vil have den i L6, skal du bare aktivere så der står L6 i menu rens.
Tak for alle jeres input jeg har nu fået aktiveret den rigtige klemme(L6) istedet for den anden klemme der hedder L6nc, men det hænger jo ikke helt sammen med hvad thoken siger?
Fakta er at nu kører det bare!
@pille bruger: ser renseindstillingerne ellers fornuftige ud?