Godmorgen forum jeg har en 7-8 høj isokern skorsten Ø 150 kan den bruges til mit nye scotte fyr 20 kw brænder når jeg skal til at sætte anlægget op til sommer? Der er indbygget en trækstabilisator i skorsten. Go dag til jer alle
gorgad skrev:Godmorgen forum jeg har en 7-8 høj isokern skorsten Ø 150 kan den bruges til mit nye scotte fyr 20 kw brænder når jeg skal til at sætte anlægget op til sommer? Der er indbygget en trækstabilisator i skorsten. Go dag til jer alle
Umiddelbart ja, men spørg din fejer.
Det er ham der skal godkende hele installationen.
gorgad skrev:Godmorgen forum jeg har en 7-8 høj isokern skorsten Ø 150 kan den bruges til mit nye scotte fyr 20 kw brænder når jeg skal til at sætte anlægget op til sommer? Der er indbygget en trækstabilisator i skorsten. Go dag til jer alle
Kunne være intressant at høre hvor mange m2 der skal opvarmes når der skal en 20 kw til....
accepterer det u-undgåelige, det kan du alligevel ikke gøre noget ved.
I know, du har forklaret mig det før - det var sådan set kun ud fra de diskussioner der har været om bundydelse og topydelse ift. behov at jeg skrev som jeg gjorde.
nemocharley skrev:I know, du har forklaret mig det før - det var sådan set kun ud fra de diskussioner der har været om bundydelse og topydelse ift. behov at jeg skrev som jeg gjorde.
Sådan ca. lidt over en Kw og op til en tyve stykker, så kommer han ikke til at fryse.