2. den kompakte silo er udformet helt skørt nede i bunden sådan at sneglen aldrig vil kunne "tømme" siloen ordenligt/rigtig mange piller som bare ligger opad siden...
Håber på nogle gode råd for det andet her bliver man tosset af

Det lyder som om du har en masse smuld nede i bunden af siloen.tobberdreng skrev:halløj, jeg har et problem... mit woody blackstar med kompakt silo ( ringe løsning ) kan ikke rigtig finde ud af at få pillerne med op... sneglen kørte konstant i 18 min og der kom en enkelt sølle pille, men sneglen kører og også den rigtige vej... nogen bud på det?
2. den kompakte silo er udformet helt skørt nede i bunden sådan at sneglen aldrig vil kunne "tømme" siloen ordenligt/rigtig mange piller som bare ligger opad siden...
Håber på nogle gode råd for det andet her bliver man tosset af![]()
![]()
![]()
![]()
Der er flere muligheder, men et krav er Stokerkontrol eller Stokercloud, og så skal man holde tankindhold opdateret.MadsALarsen skrev:Jeg har et lille sidespørgsmal hvordan for du besked på telefonen om lav pille stand i silo??
Måske du kan afkorte sneglen ?Allanras skrev:Halløj derude:-)
Håber nogen også kan hjælpe mig, har også et Woody sammenbygget fyr/tank. Mit problem er at jeg tror sneglen kører fast nede i bunden af siloen, hvad kan jeg gøre? Som om spiralsneglen er blevet slebet spids. Hjææælp:-)
For det første.. velkommen tilAllanras skrev:Halløj derude:-)
Håber nogen også kan hjælpe mig, har også et Woody sammenbygget fyr/tank. Mit problem er at jeg tror sneglen kører fast nede i bunden af siloen, hvad kan jeg gøre? Som om spiralsneglen er blevet slebet spids. Hjææælp:-)