Er helt ny herinde. Håber emnet ligger i den rette sektion
Jeg er kommet af med gammel oliefyr fra 1979 ( HS TARM ) som er blevet erstattet af en scotte pillefyr.
Jeg er kommet så langt at jeg skal til at montere pillefyret, men er blevet i tvivl hvad er frem og retur. Når jeg kigger på de gamle billeder af oliefyret,så vil jeg mene at det rør der kommer fra siden af hvor pumpen er ( det er frem ). Der hvor expansionsbeholderen er ( Det er retur )
Hej..
Den der kommer fra toppen af din gamle kedel er fremløb.
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.
Det virker underligt. Fremløb kommer altid fra top af kedel. Det er normalt sådan.. Måske kan du følge fremløb ind til huset. Den går ind øverst i radiatorerne.
Solceller 7.6 kw anlæg. 40 x 190 watt. 42 gr. taghældning. 25 gr. mod vest fra stik syd. 2 stk 3 kw KLNE invertere.
V. pumpe Luft/luft . Panasonic. CS.HE9LKE/ CU.HE9LKE
Livet er ikke så fattigt på glæder, når bare man kommer de rigtige steder.
Er helt ny herinde. Håber emnet ligger i den rette sektion
Jeg er kommet af med gammel oliefyr fra 1979 ( HS TARM ) som er blevet erstattet af en scotte pillefyr.
Jeg er kommet så langt at jeg skal til at montere pillefyret, men er blevet i tvivl hvad er frem og retur. Når jeg kigger på de gamle billeder af oliefyret,så vil jeg mene at det rør der kommer fra siden af hvor pumpen er ( det er frem ). Der hvor expansionsbeholderen er ( Det er retur )