Hej med jer
Flytter ind på en landejendom hvor der er et KSM Multistoker 275-18 fra 2012.
Kommer fra en lille lejlighed i København og har intet kendskab til fyr, og slet ikke denne avancerede opsætning som står i laden.
Fyret har ikke været brugt i ca. 5 år men forsøger nu at tænde for den, men der vil ikke rigtig komme gang i den. Når jeg drejer på afbryder-knappen (den med lyn over), så lyser displayet meget kort hvorefter alt strømmen slukker og skal ud og tænde igen på relæet.
Er der noget jeg skal være opmærksom på, eller kan gøre for at få gang i dette pragtfulde maskineri?
Opstart af KSM Multistoker 275-18 fra 2012
-
- Stoker I
- Har takket: 1 gang
-
- Stoker VI
- 9
- Mit fyr: Ksm multistoker 325-18
- Areal: 195
- Fremviser gerne i postnummer: 8940
- Har takket: 45 gange
- Blevet takket: 20 gange
Re: Opstart af KSM Multistoker 275-18 fra 2012
Mit bedste bud vil næsten være at kontakte Kristian fra kp stokerservice og høre hvornår han er i området.
Han har forstand på dem og vil kunne give dig en introduktion og hjælpe med at kontrollere diverse indstillinger.
Alternativt kan det være han kan give dig et telefon fif eller to.
Jeg har selv en ksm men en noget ældre model, så kan ikke hjælpe det store.
Han har forstand på dem og vil kunne give dig en introduktion og hjælpe med at kontrollere diverse indstillinger.
Alternativt kan det være han kan give dig et telefon fif eller to.
Jeg har selv en ksm men en noget ældre model, så kan ikke hjælpe det store.
-
- Stoker I
- Har takket: 1 gang
Re: Opstart af KSM Multistoker 275-18 fra 2012
Hej Pawgs
Tusind tak for indsparket og den hjælpsomme tone
Jeg fik heldigvis fat i den tidligere ejer af fyret som kom forbi for at hjælpe med at starte det op.
Desværre ser det ud til at stokersneglen inde i fyret, eller dens tilhørende motor, muligvis er er defekt da den forhindrer fyret i at starte op. Han har dog en kontakt til en anden der kender fyret og måske kan fixe den. Hvis alt ender galt må jeg ringe til Kristian kpnstokerservice.
Når det kommer op at køre igen, og jeg har brug for et telefon fif eller to, kan det godt være jeg kontakter dig
Tusind tak

Tusind tak for indsparket og den hjælpsomme tone
Jeg fik heldigvis fat i den tidligere ejer af fyret som kom forbi for at hjælpe med at starte det op.
Desværre ser det ud til at stokersneglen inde i fyret, eller dens tilhørende motor, muligvis er er defekt da den forhindrer fyret i at starte op. Han har dog en kontakt til en anden der kender fyret og måske kan fixe den. Hvis alt ender galt må jeg ringe til Kristian kpnstokerservice.
Når det kommer op at køre igen, og jeg har brug for et telefon fif eller to, kan det godt være jeg kontakter dig
Tusind tak