hej jeg skal til og at skifte min stoker.. og jeg er faldet for baxi.. men spørgsmålet er hvilken model,vores hus er på 250 kwm medium isoleret,hvor af 6okvm er udstuer,så der er et rimeligt varmetab,da det er ældre vinduer...plus et fyrrum på 50 kvm uden isolering og en carport på 50kvm.min krav til anlæget er at der skal være mulighed for at fyre med fastbrændsel,og piller, hvis i har ider til hvilken model vil kunne klare opgaven,erfaringer,eller gode råd må i meget gerne skrive dem
mvh claus
ps har ik den store erfaring med stoker.. den nuværende er noget gammelt hjemmefusk som var da vi overtog huset sidste år.styringen er en luca med ca tre instillings muligheder.. pause .indfyring,mængde, ingen iltstyring eller noget...
hmm ja men vil gerne have noget i stil med det som ksm 375 laver hvor at man med et par tryk kan skifte mellem piller og fastbrændsel.. men det er måske i muligt med baxi..
Claus Frederiksen skrev:hmm ja men vil gerne have noget i stil med det som ksm 375 laver hvor at man med et par tryk kan skifte mellem piller og fastbrændsel.. men det er måske i muligt med baxi..
hmm ja nu ligner det noget.. men nogle som ved om det er noget i stil med ksm 275 hvor det er i styring at man veksler mellem de forskellige "piller/fastbrændsel"...for jeg syntes at ksm system er super lavet,kan dog ik finde så meget om baxis her tænker jeg på hvordan det funger når man skifter mellem piller og fast... nogle som ved noget om det