Thy - hvad er det for en røgføler type du taler om, der er problemer med???
Måske, har du set, jeg er igang med at få en TM3006 til at køre på min multi faldstoker. Sådan set kører det perfekt, men helt uforudsigelig stopper blæseren pludselig helt op, medens stoker motoren fortsætter ufortrødent videre.
På TM'en kan man slå røgføleren fra, og så kører den bare helt perfekt uden stop.
Hvis det er PT1000 føleren, der er tale om, skal der en ny i i morgen.
Takker for go' info......
Troldmand. skrev:Thy - hvad er det for en røgføler type du taler om, der er problemer med???
Måske, har du set, jeg er igang med at få en TM3006 til at køre på min multi faldstoker. Sådan set kører det perfekt, men helt uforudsigelig stopper blæseren pludselig helt op, medens stoker motoren fortsætter ufortrødent videre.
På TM'en kan man slå røgføleren fra, og så kører den bare helt perfekt uden stop.
Hvis det er PT1000 føleren, der er tale om, skal der en ny i i morgen.
Takker for go' info......
jeg talte med en gut fra tm.. (vel 2 år siden) og han sagde at røgføleren ikke var andet end "display" altså blev ikke brugt til noget i selve styringen!??
men hvis din køre perfekt uden, så forstår jeg det ikke!!
nogen der har styr på det??
svigermekanikken´s køre *BTW* uden, og har altid været sådan!
Det er en pt1000 føler jeg har haft lidt bøvl med.
den laver nogle mærkelige udsving engang imellem.
Når den tages ud, falder temp godt nok til rum temp.
har haft den mistænkt for at have en løs forbindelse....
Nu er en ny bestilt, så finder jeg da ud af om der var en defekt i den gamle.....
Att: Troldmand
Kan du ikke forklare mig hvad en tm3006 er ?
har set flere steder her i forumet, at folk snakker om sådan en !!
En Tm 3006 er altså bare legtøj, for hvem der gerne vil skrue. Tm'ern kan bare alt, og meget mere. Grundet problemer med at få den til at køre perfekt, har jeg selvfølgeligt været langt inde i den. Den er ikke nem lige når man tænder for den, men efter nogle timer er den bare herlig.
maw1
Her er den. http://www.hedestoker.dk/shop/category.asp?id=24 Findes sikkert også andre steder, men den jeg har udskrevet efter.
Og jo julehund, jeg tror heller ikke røgføleren bruges til noget. Men jeg har jo kun kørt med den i tre dage, så er ikke heeellllllt dus med den endnu...