Jeg har prøvet de samme piller, de var jo meget prismæssigt attraktive, og jeg havde de samme problemer. Kunne ikke undgå temmeligt hårdt slagger som gav skæv forbrændning og aske fordeling.
Min løsning var at finde en anden pille. Har ikke haft problemet siden. Det var også min opfattelse at der var markent mindre energi i lavprispillen end f.eks Barlinek som jeg har brugt siden, selvom den er vel 300 kr dyrere pr ton.
Jeg synes ikke jeg har problemer med at de giver skæv forbrændning og aske fordeling.
Men jeg synes også at der er mindre energi i deres piller, mit forbrug ligger en anelse over hvad jeg normalt ligger på. Men kong vinter har jo også meldt i ankomst sådan for alvor i år....
Hej!
Jeg har samme problem med de samme piller i min scotte pillebrænder
mvh thoken
Domptør for en scotte! Tidligere tb mini- kriger!
Scotte 10 kw,V7 styring, keramisk eltænder fra q-Pro, kompressorrens, vvb-prioritering (Metro 110l), trækstabilisator, alpha pro pumpe.
Solcelleanlæg: 5,85 kw, med 2x3kw KLNE invertere. http://stokercloud.dk/dev/thoken.html
lyder som om det er en skod pille...har du mange så køb nogle at blande i måske skal der ikke så mange til...
ellers kan du prøve lidt foderkrit eller hvad det heder det er billigt... hvis du gider kan du såmænd hente noget jeg har brugt til test... GRATIS
Jeg skiftede til Crown piller for en måned siden.
Har aldrig haft så ren hærd.
Der ligger kun piller der brænder, og op mod lågen ligger den fineste aske. Stykket imellem
forbrænding og aske er der nærmest rent.