Jeg syntes heller ikke rigtig, at vejledningen hjælper mig ret meget.
Blæser fyret som grundregl kun ved alm. forkomne stop, eller kan man komme til at indstille den således, at den stopper fyret for at blæse?
Jeg ville foretrække den kun blæste ved alm. stop.
Hvordan skal mine indstillger stå for at det kan lade sig gøre:
Kompressor KG: Her har jeg valgt 10 kg, men betyder det så, at den blæser ved første alm. stop efter de 10 kg.
Kompressor tid: Har har jeg valgt 2 sek.
Kompressor vent: Her har jeg valgt 100 sek. Der står i manualen: tid hvor der ikke tilføres træpiller inden kompressorrens. Det giver ikke mening, hvis den kun blæser ved stop. Der burde da ikke tilføres piller.
Kompressor luft: Her har jeg valgt 100%. Jeg mener at have forstået, at det er trykket på blæset under rens.
Alm. rens periode: Her har jeg valgt 30 min. Dette giver igen ikke mening for mig, hvis fyret kun blæser stop. Så burde det da være nok at den vidste den skulle blæse efter et given antal kg.
Rense tid: Her har jeg valgt 30 sek. Det giver heller ikke mening for mig hvis den kun renser ved stop efter et given antal kg.
Blæser rens: Her har jeg valgt 30%. Jeg mener, at have forstået at der er hastigheden på blæseren under rens.
Håber I kan hjælpe mig med de rigtig indstillinger så den kun renser ved de alm. forkomne stop