Ja hvis ikke man kan finde ud af at skrive det sammen med andre oplysninger i avatar, så giver denne tråd lige så lidt mening som enhedslistendanskfocus skrev:Så er der nok en tracker i spil. :-)

Ja hvis ikke man kan finde ud af at skrive det sammen med andre oplysninger i avatar, så giver denne tråd lige så lidt mening som enhedslistendanskfocus skrev:Så er der nok en tracker i spil. :-)
Enhedslisten er det eneste parti som giver mening derinde. Det absolutte vanvidsparti er LA, dernæst må V, K, Rad V kæmpe om andenpladsen.BWJ skrev: Ja hvis ikke man kan finde ud af at skrive det sammen med andre oplysninger i avatar, så giver denne tråd lige så lidt mening som enhedslisten
Vinklen er "næsten" ligegyldig, hvorimod en tracker betyder ca. 30% meredanskfocus skrev:Du har ret ! I hvilken retning og vinkel står dit anlæg ?
Enhedslisten, er det ikke dem med partiprogrammet der hedder: afskaffelse af kongehus og militær, afskaffelse af den private ejendomsret og bankerne skal administreres af staten ?nemocharley skrev: Enhedslisten er det eneste parti som giver mening derinde. Det absolutte vanvidsparti er LA, dernæst må V, K, Rad V kæmpe om andenpladsen.
BWJ skrev: Vinklen er "næsten" ligegyldig, hvorimod en tracker betyder ca. 30% mere
Jeg er da overbevist om, at alle vender dem i sydlig retning, om det er +/- 30 gr. er ligegyldigt i sommerhalvåret.danskfocus skrev:
Du undlader "behændigt" at nævne retningen, som netop er det vigtige.
Enig...danskfocus skrev: Jeg tror ikke, at alle lægger deres anlæg stik syd, jeg tror de lægger dem på den måde der er muligt på deres grund/hus.