Jeg er helt ny bruger og har søgt vidt og bred, men det virker som om det her er stedet.
Købte nuværende hus for ca. 2 år siden med eksisterende pillefyr - OPOP Blackstar20, og kan se det er en Woody styring. Desværre kan jeg ikke se hvilken version det er, men den er ikke online. Jeg havde en montør ude for at hjælpe mig med at starte fyret op og fik også en masse fortalt, men når først fyret køre tænker jeg som ny bruger ikke videre over noget.
I år har jeg købt andre træpiller og det er som om der er forskel på de mørke og de lyse, men generelt synes jer der ligger utrolig mange piller på "pladen" eller "brænderen" (eller hva det hedder) og der ligger nogle meget hårde klumper til tider. Jeg har meget på fornemmelsen at fyret bruger for mange piller i forhold til hvad jeg får ud af det og derved har et for højt forbrug.
Jeg har fundet nogle manualer på NBEs hjemmeside, men er der en måde at se hvilken version styring det er, så jeg kan bruge den rigtige manual?
Fyret er fra 2011 ifølge et dato tempel på bagsiden.
Har forsøgt at rode lidt med autoberegningen og sætte den op så den "vel" derved tager færre piller ind og jeg har leget med maks drift effekt, som er sat lidt ned. Jeg kan se læse mig til i andre tråde at der rådes til at kigge på og stille flammen, men jeg kan ikke se at jeg kan stille på denne indstilling i min version

Håber jeg kan finde lidt hjælp her os jer, da jeg ikke har meget lyst til at bruge så mange penge på en montør igen, som ikke helt kender fyret og styringen.
Pft.