Du er genial Trold (har jeg vist sagt før).Troldmand. skrev:Så lige det sidste..........
Hvad siger fruen til at hun ikke kan høre radio i bilen mere ? Det er jo ikke sikkert hun gider høre de Klaus Wunderlich bånd du har i vognen...

Du er genial Trold (har jeg vist sagt før).Troldmand. skrev:Så lige det sidste..........
Her er sandelig ikke noget at grine afJobak skrev: Du er genial Trold (har jeg vist sagt før).
Hvad siger fruen til at hun ikke kan høre radio i bilen mere ? Det er jo ikke sikkert hun gider høre de Klaus Wunderlich bånd du har i vognen...
Hvis fra -55 til + 300 grader er ok. er den sikkert her. Findes i alle tænkelige / ønskelige Ohmske værdier - så der skulle være gode muligheder.T-race skrev:hmm havde godt nok tiltænkt at bruge den til røggas.. har du nogen ide om hvilken føler der der skal bruges
HejTroldmand. skrev: Her er sandelig ikke noget at grine afDamen i huset her efterlader intet til tilfældigheden. Hun lytter ikke radio når vi er ude og køre, nej nej, hun lytter efter mislyde ved bilen. Jo jeg har rigeligt at lave med at hele tiden at gå og efterspænde så noget ikke rasler
![]()
Hun er blevet forvænnet med årene, når noget er på vej til at gå i stykker bliver det repareret øjeblikkelig. Med årene er det blevet et krav, der skal efterleves