Plzz help
HejStonnie skrev:hey ah ok, mange tak for igen det hurtige svar, jeg fyre med træpiller, jeg er ik sikker på hvornår den gør det, da jeg ik har set det udover at jeg kom ud hvor der stod alarm - overkogning og at kdl var = 95 grader, men jeg har set den slå over i pausefyring, og det tegner sig til at den køre som den skal, men jeg kan lige holde øje med den, de næste par dage og give noget respons tilbage, men jeg er ikke super til sådan noget fyr. Men jeg har set den slå over i pausefyring og start ydelse og drif ydelse også. og ydelsen kender jeg ik, den svinger op og ned og pausefyring, men jeg kan tag mine dataer og skrive dem her hvis der er behov for det.
er sådan en trækstabilisator svær at montere og er de dyre? og kan man gøre det selv ? uden det helt store problem ? for så kunne det da gdt være man skulle prøve det.
Jeg har snakket med en som har en del forstand på sådan noget fyr noget, han tror muligvis at det er fordi at min kedel er for lille, og dermed for følsom, at den ikke har lidt at give af, jeg er ikke sikker på hvor stor den er, men jeg kan spørge ham, jeg fyre et hus op på 170 ca.